Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag? Ja det är en helt jävla vanlig dag, tyvärr. Sjukt lugnt i skolan för min del och jag klagar inte (bara lite men det är för att jag fått kronisk stress och liksom måste vara igång). Trenenenening ikväll, ses vi där? Nej, probably not, om man inte har tix eller är född 95 vill säga.

20 minuter senare

Fastnade i Mitt i Värmdö och speciellt vid tabellerna. Fan vad vi har varit grymma i år, fan vad jag egentligen inte kan säga så i och med att jag bara spelade halva säsongen ocn fan vilken comeback jag ska göra i division tre nästa år. It's gonna be GRÖÖÖÖÖÖÖT!


(Roligt på engelska - n) + (förkortning för Calvin Klein + (mitt namn - nny) + (gris på spanska - rdo).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0