Ojalá que llueva café en el campo!

Don't ask 'bout the title. Jennie har ju som sagt lagt ner sitt enmansbloggeri för tillfället (läs: till typ i övermorgon) så nu går vi hardcore all in här! JUSTE JUSTE JUSTE GUESS WHAT! JAG SKA OPERERAS NÄSTA TISDAG, COOOOLT VA?! Aa, jag vet att ni tycker det, tack tack. Jennie är hemma och både kan och ska ta hand om mig redan dagen efter operationen men den där tredje saken flyr stan redan på lördag och ger blanka fan i mig, thank you honey. Jag och Jennie ska jag kryckfest hos mig och dansa fuldans- något man inte vill missa.
Tixmongot: Leave me alone...
95:an: COME AND TAKE MEEEEEEEE!

Om ni vill veta så hade Emma legat så där halva natten och det är liksom inte meningen att man ska skeda på sommaren- det blev jättevarmt.

Fuckface

Kommentarer
Postat av: jennie

HAHAHAHAH LOOOOL JAG DÖRÖÖR

2011-02-20 @ 17:06:40
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0