Oh oh what are you waiting for?

Kom hem för en stund sedan och hade sagt åt mina egna läsare (världens bästa) att kika in här istället för att få abstinens efter inlägg på min blogg. Har någon uppdaterat? Nej, inte ett jävla dugg. Tixie är hos sitt ligg Steven i Tyresö och jättebebisen är bara allmänt frånvarande. Hihi hon ser faktiskt ut som en jättebebis i sina målvaktskläder, kan ta en bild imorgon så får ni se. Anyway, nu ska vi prata om mig för det är så häääääär mycket mer intressant. Ace:ade mitt spanskaprov i eftermiddags, körde skiten ur låren på gymmet och åt precis den osexigaste middagen på länge. Fick dessutom gymkortet idag, själva kortet alltså- känns jättebra. Åhh vad jag vill somna, slocka och inte vakna förrän imorgon bitti. Men neeeee, måste göra geografi. Kan vara det minst intressanta ämnet jag någonsin läst, och då har jag ändå Naturkunskap B det här året.
 

Vårat hak nere i España, det var där vi hängde liksom.

Fuckface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0