Jag vill fan inte ha någon jävla blommig falukorv till lunch

Efter 12 armhävningar och lite wii-spelande förtjänar jag helt klart beröm och en stunds chillande. Jag förbereder mig inför sum 11 med biffboysen(PHF och Slagpåsen). Jesus kristus vad det känns i mina muskler, eller vänta här nu, jag menar i mina NÄSTAN befintliga muskler.

I skrivande stund skulle jag egentligen behöva sitta och plugga lite, men jag sysslar inte riktigt med sådant. Allt handlar om balans här i livet. Skulle jag plugga skulle jag överskrida duktighetsmätaren med hästlängder, vilket jag inte har mage att göra. Fatta dåliga alla andra skulle känna sig då. Det skulle nästan vara omänskligt av mig göra det.
När man ser den här bilden skulle man kunna tro att jag är väldigt stark i och med att jag bär ett väldigt tungt föremål. Där lurar fotografen er dock! Det ni tittare inte får se, men det som vi som medverkar i bilden vet, är att vi tömde föremålet på dess innehåll innan bilden togs, vilket minskade vikten radikalt. Det är även orsaken till föremålets underliga och kanske aningen skräckslagna min. Men lugn bara lugn! Vi la tillbaka allt på sin plats igen. Allt förutom en liten liten bit av korsbandet. Sorry föremålet, bättre sent än aldrig att sanningen kom fram.

Nu blev det ett väldigt långt inlägg, så jag tackar för mig jag.
Kärlek från Tixmongot.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ringde försäkringsbolaget, det blir ni som får betala operationen :)

2011-02-23 @ 11:48:23
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0