Hon följer i dansen precis vart han vill

Hardcore sjukgymnastik imorse och sedan en satans stress till skolan. Ended up i datasalen för att vänta på grade talk...WOAAAAW OUTSTANDING STUDENT, DEFINITELY GOING TO GET AN MVG! UNDERBARA ORD! Ja, jag hade alltså mitt nyss. Av de tre minuterna jag satt där pratade vi ju i och för sig om mitt knä i två och en halv men det är så det ska vara. När jag gick i sexan brukade vi prata om kräftskivor på mina utvecklingssamtal. Britter som egentligen är idrottslärare är de bästa, favoriseringen ökar kraaaaaftigt så fort man säger att man är skadad. Haha det här är typ den bästa dagen på länge; solen skiner, sex-talk med präktigaste trollet till sjuksyster på Natural Science:en i eftermiddag och sedan spinning i en hel jävla timme och core i 30 minuter på det ikväll. Det kan inte bli annat än bra (imorgon kommer jag dock inte kunna gå, det vet jag redan nu).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0